Go teams Spanje - Reisverslag uit Luttelgeest, Nederland van GoTeamsSpanje - WaarBenJij.nu Go teams Spanje - Reisverslag uit Luttelgeest, Nederland van GoTeamsSpanje - WaarBenJij.nu

Door: Jethro

10 Augustus 2018 | Nederland, Luttelgeest

Gister de 9e hadden Micha,Grace,Rani,Harald en Jethro een toneelstukje gespeelt voor de kinderen ze vonden het fantastisch. Het stuk ging over een jongen die gepest werd en uiteindelijk toch vriendschap vond, het andere stuk ging over zonde die je kan gaan aankleven. En toen we terugkwamen lagen we een hele tijd in het zwembad er kwamen opeens een paar helikopters over ons huisje met grote waterzakken,
Want er was aan het eind van onze straat een bosbrand, om half 6 was het vuur gedoofd.
Later die avond gingen we nog op de boulevard evangeliseren.

Vandaag de 10e was weer een fantastische dag; we leren de kinderen engels door middel van sport. Het doel hiervan is deze migrantenkinderen te helpen om sneller te reintegreren.
Een van de moslimkinderen was vandaag ook nog jarig, hij werd 9. Natuurlijk op zn Hollands staan op de stoel en in alle talen liedjes voor hem gezongen. We hadden nog een mooie voetbal voor hem gekocht. Nadat onze leider aan de moeder had gevraagd of het mocht, gingen wij voor deze jongen bidden en hebben Jezus gevraagd om in zijn leven te komen.
Na het eten hebben we op de basis de badkamers schimmelvrij gemaakt. Maandag gaan we sauzen

• 13 Augustus 2018 - 06:51

Marjo & Joos:

Fijn om jullie enthousiasme in de verhalen te lezen